Díjnyertesek lettünk! Köszönjük Nektek!
Egy önmagára valamit is adó vállalkozás egyik lefontosabb mércéje az ügyfelek elégedettsége! Az ügyfélelégedettség mérése elég nehézkes, de azért vannak nagyon megbízható mutatók, amik valós képet festenek egy cég megítéléséről, az ügyfeleikhez való viszonyáról.
Ezek mérésére jött létre a Turul Projekt, ami jelenleg 7 európai országban vizsgálja, méri az ügyfelek elégedettségét tulajdonképpen minden iparágban. Ellentétben azokkal a programokkal, ahol a fizetés a felvétel feltétele – A Turul Rangsor egyértelmű kritériumokat tartalmaz, amelyeket mindenki láthat. A környék legjobb cégeit az interneten közzétett vásárlói értékelések alapján választják ki. A mikrodata-technológia miatt hatalmas számú értékelést találunk, amelyeket programunkban figyelembe veszünk. Érdemes megemlíteni, hogy az ilyen technológiákat többek között olyan óriások használják, mint a Google és a Facebook. Az értékeléseket 10 pontos skálán konvertáljuk. A következő lépés az összes meglátogatott oldal értékelésének hozzáadása. Annak érdekében, hogy a lista megbízható legyen, egy saját algoritmust fejlesztettek ki az értékelések hitelességére, az összegyűjtött számtól függően.
Ebben a nívós rangsorban értünk el kiemelkedő eredményt a 2021-es esztendőben!
A Turul Tisztaság projektben mind Pécsett:
https://www.tisztasagturul.eu/city-21-pecs
mind Baranya megyében:
https://www.tisztasagturul.eu/county-5-baranya
abszolút első helyezettek lettünk!
Ezúton köszönjük minden ügyfelünk visszajelzését, igazán felemelő érzés, hogy ennyire elégedettek vagytok velünk! Ilyenkor érezzük, hogy megéri az a plusz figyelmesség, amivel ki tudunk tűnni a hasonló vállalkozások tömegéből!
Online időpontot foglalok kárpittisztításra, matractisztításra vagy atkamentesítésre!